Κυριακή 3 Σεπτεμβρίου 2006

Κύριε Πρωθυπουργέ, κάντε κάτι με τον ΟΤΕ…

Φαίνεται ότι ο κ. Βουρλούμης διοικητής του ΟΤΕ και η παρέα του είναι ιδιαίτερα ευχαριστημένοι από τις υπηρεσίες που παρέχουν στους καταναλωτές, για το λόγο αυτό αποφάσισαν να επεκταθούν στο λιανεμπόριο, εξαγοράζοντας την εταιρία Γερμανός. Φιλοδοξούν να γίνουν πρώτοι και στις μπαταρίες!!!
Δεν βλέπουν τα χάλια που παρουσιάζουν οι πωλήσεις στα πακέτα του internet που τρέχουν καταϊδρωμένοι να προλάβουν τις προσφορές των άλλων ιδιωτικών εταιριών και γι’ αυτό είπαν να κάνουν μια επενδυσούλα 700 εκατομμυρίων ευρώ και έχει ο Θεός! Θα διηγηθώ προσωπική μου περιπέτεια, που είναι και ρεπορτάζ για οποιοδήποτε καταναλωτή, που επιλέγει τις υπηρεσίες του ΟΤΕ και των θυγατρικών του εταιριών.
Προ έτους και πλέον έγινα συνδρομητής αορίστου χρόνου της γραμμής ADSL 384. Έκτοτε μέχρι σήμερα με χρεώνουν παρακαλώ 34 ευρώ το μήνα. Η otenet ουδόλως εδέησε σε ένα καλό της πελάτη να τηλεφωνήσει και να του γνωστοποιήσει τα νέα πακέτα που και φθηνότερα είναι και πολύ μεγαλύτερες ταχύτητες αποδίδουν. Την προπερασμένη Τρίτη με 40 βαθμούς θερμοκρασία, επιχείρησα να απευθυνθώ στην OTE- SHOP, κατάστημα Πανεπιστημίου, στοά Πεσμαζόγλου, για να ζητήσω την αναβάθμιση της ταχύτητας της σύνδεσης και την αλλαγή του συμβολαίου μου. Με έστειλαν στην Πανεπιστημίου 46, γιατί όπως μου είπαν, στην Πεσματζόγλου κάνουν μόνο νέες συνδέσεις. Απευθύνθηκα στο δεύτερο κατάστημα και κάποιες κυρίες, που έδειχναν να υποαπασχολούνται, με παρέπεμψαν σε ένα τρίτο κατάστημα της οδού Εμμανουήλ Μπενάκη και Κωλέτη. Εκεί, στην αρχή μου δήλωσαν ότι πρέπει να διακόψω τη σύνδεση ADSL και να κάνω καινούργια σύνδεση για να πετύχω τα προνόμια της χαμηλότερης τιμής και της υψηλότερης ταχύτητας, που είχε εξαγγείλει ο ΟΤΕ. Ύστερα, από πιέσεις σε μια υπάλληλο που έδειχνε να μην πολυγνωρίζει τα πράγματα και μετά από απανωτά τηλεφωνήματα σε διάφορες δαιδαλώδεις υπηρεσίες της ΟΤΕΝΕΤ μου είπαν ότι μπορεί να γίνει η αλλαγή αλλά να περάσω την επομένη, γιατί θα τους σταλεί μια αίτηση την οποία έπρεπε να συμπληρώσω. Αξίζει να σημειωθεί ότι στο κατάστημα αυτό είχα κάνει προ έτους την σύνδεση ADSL. Απευθύνθηκα στο διευθυντή του υποκαταστήματος και στο τέλος μετά από δική του παρέμβαση μου είπαν ότι θα μου στείλουν την αίτηση με e-mail στο σπίτι μου και εν συνεχεία θα έπρεπε με fax να την επιστρέψω συμπληρωμένη, για να πετύχω τη σύνδεση της υψηλής ταχύτητας και της χαμηλότερης τιμής. Η αίτηση ήρθε και αφού την συμπλήρωσα την έστειλα πίσω με FAX. Δεν πήρα απάντηση κι όταν τους τηλεφώνησα μετά από αναμονή συνολικά 20 λεπτών μου είπαν ότι δεν έλαβαν κανένα FAX. Κατόπιν τούτου απευθύνθηκα σε ιδιωτική εταιρία… Αυτή η δαιδαλώδης διαδικασία για ένα τόσο απλό θέμα την οποία υπέστην ως καταναλωτής, χάνοντας πολύτιμο και παραγωγικό χρόνο μιας ημέρας, είναι ενδεικτική του τι μέλλει γενέσθαι, όταν οι θυγατρικές του ΟΤΕ, αναλάβουν το ευέλικτο ως τώρα ιδιωτικό σχήμα της ΓΕΡΜΑΝΟΣ.
Και είναι απορίας άξιον πως από τη μια πωλούνται τράπεζες κρατικών συμφερόντων, όπως πρόσφατα συνέβη με την ΕΜΠΟΡΙΚΗ και από την άλλη εξαγοράζονται επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου σε τιμές που προκαλούν ερωτηματικά… Μπορεί κάποιος να ισχυριστεί ότι ο ΟΤΕ και οι θυγατρικές του έχουν ήδη ιδιωτικοποιηθεί και δεν ανήκουν στον ευρύτερο δημόσιο τομέα. Αν αυτό ισχύει, τότε γιατί τον κ. Βουρλούμη τον διορίζει η κυβέρνηση; Και επειδή το θέμα είναι πολύ σοβαρό και άπτεται της εξαγγελθείσας επανίδρυσης του κράτους, νομίζω ότι αξίζει τον κόπο να τύχει της προσοχής του ίδιου του Πρωθυπουργού…