Τετάρτη 19 Οκτωβρίου 2011

Σας ευχαριστω όλους...

Ευχαριστώ όλους τους φίλους για τα συγκινητικά τους σχόλια…
Ευχαριστώ για τις αναρτήσεις, στο Blog μου, ευχαριστώ όλα τα sites τα blog που είχαν την καλοσύνη να αναρτήσουν την ΑΠΑΝΤΗΣΗ μου, ευχαριστώ όσους μου τηλεφώνησαν, όσους μου έστειλαν μηνύματα, όσους στο δρόμο με συνάντησαν και μου είπαν δυο καλές κουβέντες…
Όλα αυτά με οπλίζουν με θάρρος και δύναμη για να συνεχίσω…
Για την ώρα από αυτό το μικρό βήμα της αμφίδρομης επικοινωνίας και αύριο ενδεχομένως από ένα κάποιο Ηλεκτρονικό ή Έντυπο Μέσο…
Σήμερα λόγω της απεργίας της ΕΣΗΕΑ δεν θα σχολιάσω την επικαιρότητα…
Από αύριο θα είμαι παρόν σε αυτό το εντελώς αδέσμευτο και πλήρως ανεξάρτητο προσωπικό μου βήμα…
Τ.Π.18.10.2011

4 σχόλια:

spiros είπε...

ΚΥΡΙΕ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΕ ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΣΑΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑ. ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΡΧΕΤΑΙ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΟΠΟΥ ΟΙ ΑΞΙΟΙ,ΟΙ ΤΙΜΙΟΙ ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΙ ΘΑ ΕΠΙΚΡΑΤΟΥΝ. ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΓΙΑ ΠΟΣΟ ΘΑ ΔΙΑΡΚΕΣΕΙ ΑΥΤΟ ΑΛΛΑ ΕΙΜΑΙ ΒΕΒΑΙΟΣ ΟΤΙ ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΤΟ ΞΗΛΩΜΑ ΤΩΝ ΦΑΥΛΩΝ ΘΑ ΣΥΜΒΕΙ.

ΜΕ ΤΙΜΗ
ΣΠΥΡΟΣ

Ανώνυμος είπε...

κυριε παπαδοπουλε μας λειπεται απο το
καναλι σας ευχομαι τα καλυτερα και
να ενημερωνωμαστε απο την ιστοσελιδα
σας.

Ανώνυμος είπε...

ΕΝΑΣ ΑΛΗΤΗΣ-ΡΟΥΦΙΑΝΟΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΣΚΟΣ ΤΗΣ ΠΕΝΤΑΡΑΣ ΛΙΓΟΤΕΡΟΣ. ΑΝΤΙ ΝΑ ΝΤΡΕΠΕΣΑΙ ΠΟΥ ΕΣΤΗΣΕΣ ΕΝΑΝ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΟ ΒΟΘΡΟ ΣΑΝ ΤΟ ΚΟΝΤΡΑ, ΠΕΡΗΦΑΝΕΥΕΣΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΕΚΤΡΩΜΑ ΠΟΥ ΕΦΤΙΑΞΕΣ... ΑΣ ΠΡΟΣΕΧΕΣ... ΣΕ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΤΗΚΕ Ο ΒΡΩΜΟΚΟΥΡΗΣ ΚΑΙ ΣΕ ΣΟΥΤΑΡΕ ΣΑΝ ΛΕΜΟΝΟΚΟΥΠΑ. ΜΠΡΑΒΟ ΜΑΛΑΚΑ!

Τάσος Παπαδόπουλος είπε...

Αγαπητε φίλε το να βρίζεις χωρίς επιχειρήματα δείχνει ανθρωπο που δεν ενδιαφέρεται για τον διάλογο.Από την δικη μου πλευρά θα σε αφήσω αναρτημένο στην κρίση των συμπολιτών μας.
Τ.Παπ.
Υ.Γ. Οι άναρθρες κραυγές θυμιζουν αγέλη και οχι ένλογα όντα που οφείλουν να διαλέγονται σε αυτές τις κρίσιμες ωρες που διερχεται η πατρίδα μας.