Κυριακή 16 Οκτωβρίου 2011

Η απάντηση του Τάσου Παπαδόπουλου στους φίλους Αγανακτισμένους για τους λόγους της αποχώρησης του από Kontra Channel

Χθες το βράδυ βρέθηκα για τρεις ώρες στο Σύνταγμα. Συνομίλησα με τους Αγανακτισμένους σε πολλά πηγαδάκια για τα όσα δραματικά συμβαίνουν στην χώρα μας την τελευταία διετία. Ομολογώ ότι οι προβληματισμοί τους είναι και δικοί μου προβληματισμοί και νιώθω να ταυτίζομαι με τις αγωνίες τους…
Μιλώντας με τους συμπολίτες μου ως δημοσιογράφος νιώθω να εμπλουτίζω τις γνώσεις μου από την συσσωρευμένη πείρα όλων αυτών των ανθρώπων. Οι Αγανακτισμένοι είναι για μένα πηγή έμπνευσης και κατευθυντήρια δύναμη, που με παροτρύνει να εξακολουθήσω να εκφράζω ελεύθερα τις απόψεις μου…
Κυρίαρχο ερώτημα στην Πλατεία, όπως ήταν φυσικό και απορία, γιατί έφυγα από το Kontra Channel. Ομολογώ ότι με πόνο ψυχής εγκατέλειψα το Κανάλι. Όμως το έκανα, όταν διαπίστωσα ότι η επόμενη μέρα μου στο Kontra Channel δεν θα ήταν η ιδία με τις προηγούμενες…
Όταν τον Ιούνιο του 2010, δύο μήνες μετά την ψήφιση του Μνημονίου, συμφώνησα με την ιδιοκτησία να αναλάβω να στήσω από το μηδέν το Κανάλι, να το οργανώσω και να έχω την ευθύνη της λειτουργίας του. Το έκανα αφού συνέπεσαν οι απόψεις μου με την ιδιοκτησία στην όλη κατεύθυνση του Kontra Channel…
Η θέση αυτή αφορούσε την αντιμνημονιακή πολιτική, και την κοινή διαπίστωση ότι αυτή η κυβέρνηση, αλλά και το πολιτικό σύστημα στο σύνολό του, οδηγούν τη χώρα στην απόλυτη καταστροφή. Με βάση αυτή τη συμφωνία στήθηκε το Kontra Channel και με κοινή επιθυμία να δίνεται το βήμα στους πολίτες να μιλούν ελεύθερα και να εκφράζουν τις απόψεις τους…
Σε αυτή την πορεία κινήθηκε το Kontra Channel τον πρώτο χρόνο της λειτουργίας του. Η αποδοχή της κοινής γνώμης ήταν πρωτόγνωρη…
Το καλοκαίρι που μας πέρασε και μετά από κοπιώδη καθημερινή δεκαεξάωρη εργασία, επιχείρησα να κάνω χρήση μιας ολιγοήμερης άδειας, με σκοπό να γεμίσω τις μπαταρίες μου προκειμένου με μεγαλύτερη δύναμη να αντιμετωπίσω τον επόμενο χειμώνα γνωρίζοντας, ότι τα πράγματα στην πατρίδα μας θα γίνουν πολύ χειρότερα από την προηγούμενη χρονιά…
Πριν Αλέκτωρ λαλείσαι τρεις, δηλαδή την επομένη της αναχώρησης μου για τις ολιγοήμερες διακοπές, ο κ. Τέρενς Κουίκ χρησιμοποιώντας μιαν ασήμαντη αφορμή, έθεσε την ιδιοκτησία του Καναλιού προ του διλήμματος «ή αυτός ή εγώ». Ο «αυτός» είχε το όνομα Τάσος Παπαδόπουλος και το «εγώ» Τέρενς Κουίκ…
Αξίζει να σημειωθεί ότι μέχρι εκείνη την στιγμή ο κ. Κουίκ είχε μόνο την ευθύνη του κεντρικού Δελτίου Ειδήσεων του Καναλιού των 22.00 και καμία άλλη αρμοδιότητα…
Η ιδιοκτησία επιχείρησε αρχικά να συμβιβάσει τα πράγματα προτείνοντας την διχοτόμηση διοικητικά του Καναλιού, εκχωρώντας με πλήρη ανεξαρτησία στον κ.Τέρενς Κουίκ τις παραγωγικές διευθύνσεις, πλην της μεσημβρινής ζώνης στην οποία και συμμετείχα, και σε εμένα τις υπόλοιπες δραστηριότητες τους Σταθμού. Ο κ. Κουίκ δεν αποδέχθηκε αυτή την διευθέτηση και αποχώρησε από το Kontra Channel…
Ακολούθησε την 1η Σεπτεμβρίου του 2011 η ανακοίνωση της ιδιοκτησίας του Καναλιού που μεταξύ άλλων ανέφερε ότι « ο κ. Κουίκ απαιτούσε να του εκχωρηθεί η απόλυτη ευθύνη του τομέα της ενημέρωσης συμπεριλαμβανόμενης και της μεσημβρινής εκπομπής του Τάσου Παπαδόπουλου…Όπως ήταν φυσικό-συνεχίζει η ανακοίνωση-η ιδιοκτησία αρνήθηκε τον εκβιασμό και ο κ. Κουίκ αποχώρησε από το Κανάλι »…
Μετά την αποχώρηση του κ. Κουίκ, με προσωρινές λύσεις, μέχρι να βρεθεί η οριστική, προχώρησε το Δελτίο Ειδήσεων. Ταυτόχρονα η ιδιοκτησία δεν προχωρούσε σε μιαν ευρύτερη συζήτηση για την ανανέωση του προγράμματος εν όψει της νέας τηλεοπτικής περιόδου…
Ταυτόχρονα μου έγιναν νουθεσίες να υποστηρίξω την άποψη της άμεσης επανόδου της χώρας στη δραχμή, θέση που όχι μόνο εγώ, αλλά και σοβαροί οικονομικοί αναλυτές, την θεωρούν ως απόλυτα καταστροφική για την πατρίδα μας…
Πρόκειται για μια άποψη που υποστηρίζουν, στο εξωτερικό πρόσωπα που συνδέονται με κερδοσκόπους και στη χώρα μας προωθούν , μέσω παρασκηνίου, διάφοροι νεόκοποι τραπεζίτες προκειμένου να καλύψουν τα σπασμένα, από θαλασσοδάνεια μέχρι άκρως επισφαλείς και αποτυχημένες επενδυτικές κινήσεις…
Στην ανεξάρτητα και αδέσμευτη γραμμή που είχα συμφωνήσει με την ιδιοκτησία, επέμενα με τα σχόλια μου, μέχρι την τελευταία ημέρα της παραμονής μου στο Kontra Channel…
Στις 29 Σεπτεμβρίου μου ανακοινώθηκε από την ιδιοκτησία η επάνοδος του κ.Κουίκ στο Κανάλι και η αποδοχή όλων των όρων που είχαν χαρακτηρισθεί «εκβιαστικοί» με την ανακοίνωση της ιδιοκτησίας την 1η Σεπτεμβρίου του 2011…
Από την πλευρά μου δεν είχα καμία αντίρρηση για την επιστροφή του και ύστερα από πιέσεις της ιδιοκτησίας αποδέχθηκα να αναλάβει την Ενημέρωση, ελπίζοντας ότι ο χρόνος θα τον είχε βοηθήσει να κάνει ωριμότερες σκέψεις, γύρω από το θέμα της μελλοντικής συνεργασίας μας. Όμως κάτι τέτοιο στην πράξη δεν συνέβη…
Ο κ.Κουίκ συνέχισε τον πόλεμο εναντίον μου, μέσω συγκεκριμένου Blog, που είχε αναλάβει εργολαβικά να εξαπολύει τόνους λάσπης εναντίον μου, ενώ ταυτόχρονα άρχισε να συμπεριφέρεται στο Κανάλι ως εκδικητής που επανήλθε, ως νικητής και απόλυτος άρχων…Κάτω από αυτές τις συνθήκες η συνέχιση της συνεργασίας μου με το Κανάλι δεν έδειχνε δημιουργική, αλλά και ειρηνική…
Παράλληλα οι ενδείξεις δεν με έπειθαν ότι οι αρχές της ανεξάρτητης γραμμής θα μπορούσαν να τηρηθούν στο άμεσο μέλλον…
Ελπίζω να μην επαληθευθούν οι υποψίες μου…Εύχομαι να μην αλλάξει η ανεξάρτητη πολιτική γραμμή…Φοβάμαι ότι η συρρίκνωση των ωρών του ζωντανού προγράμματος, θα περιορίσει δραστικά την ενημέρωση και την επικοινωνία με τους τηλεθεατές, και θα μετατρέψει το Κανάλι σε ένα ατελείωτο telemarketing…
Εύχομαι στο μέλλον να διαψευσθούν οι φόβοι μου και το Κανάλι με τους ανθρώπους του, που αγάπησα, να συνεχίσει την πορεία που χαράξαμε προ δεκαπενταμήνου με την ιδιοκτησία…
Από την πλευρά μου, από αυτό το μικρό ελεύθερο βήμα, θα συνεχίσω να εκφράζω ελεύθερα τις απόψεις μου…
Θα χαρώ να διαβάσω τα σχόλια σας στον ίδιο χώρο σε ελεύθερη ανάρτηση…
Όσοι λοιπόν πιστοί προσέλθετε σε αυτή τη νέα αμφίδρομη επικοινωνία μας…
Γιατί οι καιροί ου μενετοί …

12 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Κε Παπαδόπουλε είχα την χαρά να είμαι ένας από αυτούς που είχαν την χαρά να συζητήσουμε χθες στο Σύνταγμα μπροστά στη Βουλή. Δυστυχώς ένα από τα σημαντικά πράγματα που έχω μάθει στην ζωή μου είναι ότι “καλοί άνθρωποι” ποτέ μα ποτέ δεν πρόκειται να καταλάβουν σημαντικές θέσεις στην ζωή τους. Ένας συνάδελφος μου έλεγε “εμείς μέχρι ταξίαρχοι φτάνουμε”. Για να πάρεις την θέση διευθυντή, βουλευτή, γενικού γραμματέα πρέπει να έχεις τουλάχιστον την πρόθεση να «σκοτώσεις την μανά σου» αν δεν το έχεις ήδη κάνει.
Δυστυχώς το πρόβλημα αυτό είναι πολύ βαθύ και έχει να κάνει με την παιδεία την ηθική και την κουλτούρα του κάθε ενός μας. Παραμένουμε ρομαντικοί πιστεύοντας ότι κάποια στιγμή αυτό θα αλλάξει και για αυτό θα αγωνιστούμε όλη μας την ζωή. Αν δεν τα καταφέρουμε τουλάχιστον προσπαθήσαμε.
Γιώργος

Ανώνυμος είπε...

Χαιρομαι που σας ακουω παλι! Εγω σας εβλεπα απο την Αμερικη. Ολη η οικογενεια μου σας εβλεπε. Πολυ στεναχωρηθηκαμε οταν φυγατε. Τουλαχιστον μπορουμε να διαβαζουμε το σκολια σας. Ελπιζω συντομα να σας ξαναδουμε σε αλο καναλι.

Δεν γραφω καλα τα Ελληνικα. Ελπιζω να μην εκανα πολλα λαθη.

Πολυ εκτιμω εσας και τις αποψεις σας.

Μαρια απο το Michigan

Ανώνυμος είπε...

Κε Παπαδόπουλε, σας γνώρισα καλά και σας παρακολουθούσα καθημερινά στα δελτία του Κόντρα, μόνο και μόνο γιατί βρήκα μια αληθινά ελληνική φωνή, χωρίς κόμπλεξ πολιτικών επιρροών και μαχητικότητα που δεν είχα συναντήσει στη ζωή μου όλη.
Μου λείπετε, μας λείπετε είμαι σίγουρη και ο κος Κουρής θα μετανιώσει για την απόφασή του να στηρίξει την ΝΔ. Ολοι δεν είμαστε χαζοί και καταλαβαίνουμε ότι σταματώντας τις φωνές του κόσμου τις πολλές, κάτι διαφαίνεται.
Ημουν για χρόνια πολλά τηλεθεάτρια του κου Κουίκ γιατί στα χρόνια του ΑΛΤΕΡ τα έλεγε καλά κατά του συστήματος, όσο φυσικά μπορούσε.
Τώρα τον βρίσκω ήπιο και μάλιστα σε ένα ...ανεξάρτητο κανάλι.
Εδειχνε να είναι τέοιο όσο είσασταν εκεί.
Ας είναι. Να μας ενημερώνετε για το τί θα κάνετε στην πορεία και μείς τους άλλους που ίσως δεν ξέρουν να μπουν στο ΙΝΤΕΡΝΕΤ.
Να είστε γερός και απόλυτος.
Σας ευχαριστώ.
Ζ.Μ.

Ανώνυμος είπε...

Απορώ πως εμπιστευτήκατε τον Κουρή!!!

Ανώνυμος είπε...

K.ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΕ ΕΙΧΑ ΤΗΝ ΧΑΡΑ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΕΠΑΦΗ ΜΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΦΟΙΤΗΣΗ ΜΟΥ ΑΠ ΤΗΝ ΣΧΟΛΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ ΝΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΩ ΕΣΑΣ.ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΔΕΝ ΣΥΝΑΝΤΗΣΑ ΕΝΑΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ,ΣΥΝΑΝΤΗΣΑ ΕΝΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΜΕ ΟΛΗ ΤΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΛΕΞΗΣ.ΕΝΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΥ ΟΝΕΙΡΕΥΟΤΑΝ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ Κ ΓΝΩΣΕΙΣ ΣΤΑ ΝΕΑ ΠΑΙΔΙΑ Κ ΠΟΥ ΕΠΙΔΙΩΚΕ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΔΥΝΑΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ Κ ΜΕ ΠΑΛΙΟΤΕΡΟΥΣ ΚΑΤΑΞΙΩΜΕΝΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΓΡΑΦΟΥΣ.ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΖΗΣΑΜΕ ΟΛΟΙ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΤΗ ΔΥΣΑΡΕΣΤΗ ΣΚΗΝΗ ΜΕ ΤΟΝ Κ.ΚΟΥΙΚ(ΚΥΡΙΟΣ?ΤΣΠ)ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΡΙΞΕΙ ΛΑΣΠΗ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΣΑΣ.ΜΗΝ ΛΥΠΑΣΤΕ ΟΜΩΣ ΓΙΑΤΙ ΕΣΕΙΣ ΦΥΓΑΤΕ ΜΕ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΨΙΛΑ Κ ΔΕΝ ΓΛΥΨΑΤΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΟΥΤΕ ΡΙΞΑΤΕ ΠΙΣΩΠΛΑΤΕΣ ΜΑΧΑΙΡΙΕΣ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΙΣΑ ΙΣΑ ΠΟΥ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΟΛΩΝ ΜΑΣ ΤΟΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΗΚΑΤΕ Κ ΤΟΝ ΒΟΗΘΗΣΑΤΕ ΑΡΚΕΤΑ ΣΤΟ ΚΑΝΑΛΙ Κ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ ΕΙΔΗΣΕΩΝ.ΟΤΑΝ ΕΦΥΓΕ Ο Κ.ΚΟΥΙΚ ΡΩΤΗΣΑΝ (ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ)ΤΗΛΕΘΕΑΤΕΣ ΓΙΑΤΙ Κ ΠΩΣ ΜΕΤΑ ΟΜΩΣ ΤΗΝ ΟΙΚΙΟΘΕΛΗ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ ΣΑΣ ΤΗΛΕΘΕΑΤΕΣ ΕΣΠΑΣΑΝ ΤΟ ΤΗΛΦΩΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ.ΛΥΠΑΜΑΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΘΑ ΕΧΩ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΝΑ ΞΑΝΑΣΥΝΑΤΗΣΩ ΤΕΤΟΙΟΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΚΑΝΑΛΙΟΥ,ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΟΜΩΣ ΓΙΑΤΙ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΠΗΡΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΖΩΗΣ.ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΟΛΑ......ΓΙΑ ΕΥΝΟΗΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΓΡΑΨΩ....(ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΑΠΕΙΛΕΣ ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΣΑΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ ΘΑ ΧΑΣΟΥΜΕ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΑΣ,ΑΠ ΤΟΝ Κ.ΚΟΥΙΚ)

Ανώνυμος είπε...

Κύριε Τάσο, καλά κ άγια όλα αυτά, δεν μας λύνετε όμως την απορία πως εσείς με τόση εμπειρία ξεκινήσατε την συνεργασία με τον Κουρή των γνωστών απόψεων (και παρανομιών), εδώ ο κόσμος βοά. Εύκολα εξάγεται το συμπέρασμα λοιπόν ότι όλη αυτή η γκρίνια κατόπιν εορτής γίνεται ιδιοτελώς κ εκ του πονηρού.

Με εκτίμηση

Ανώνυμος είπε...

ΕΝΑΣ ΑΛΗΤΗΣ-ΡΟΥΦΙΑΝΟΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΣΚΟΣ ΤΗΣ ΠΕΝΤΑΡΑΣ ΛΙΓΟΤΕΡΟΣ. ΑΝΤΙ ΝΑ ΝΤΡΕΠΕΣΑΙ ΠΟΥ ΕΣΤΗΣΕΣ ΕΝΑΝ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΟ ΒΟΘΡΟ ΣΑΝ ΤΟ ΚΟΝΤΡΑ, ΠΕΡΗΦΑΝΕΥΕΣΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΕΚΤΡΩΜΑ ΠΟΥ ΕΦΤΙΑΞΕΣ... ΑΣ ΠΡΟΣΕΧΕΣ... ΣΕ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΤΗΚΕ Ο ΒΡΩΜΟΚΟΥΡΗΣ ΚΑΙ ΣΕ ΣΟΥΤΑΡΕ ΣΑΝ ΛΕΜΟΝΟΚΟΥΠΑ. ΜΠΡΑΒΟ ΜΑΛΑΚΑ!

Τάσος Παπαδόπουλος είπε...

Αγαπητε φίλε το να βρίζεις χωρίς επιχειρήματα δείχνει ανθρωπο που δεν ενδιαφέρεται για τον διάλογο.Από την δικη μου πλευρά θα σε αφήσω αναρτημένο στην κρίση των συμπολιτών μας.
Τ.Παπ.
Υ.Γ. Οι άναρθρες κραυγές θυμιζουν αγέλη και οχι ένλογα όντα που οφείλουν να διαλέγονται σε αυτές τις κρίσιμες ωρες που διερχεται η πατρίδα μας.

diaforos είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=5Bw5tLCbDzE

diaforos είπε...

Αν και πολλές φορές δεν έκανες τις σωστές ερωτήσεις δεν πιστεύω ότι το έκανες εσκεμμένα.

Σε αντίθεση με τον Κουικ που θεωρώ ότι ήταν σε διατεταγμένη υπηρεσία.

Ανώνυμος είπε...

Κε Παπαδόπουλε να ξέρετε ότι γιά τόν περισσότερο κόσμο... εσείς είσαστε ένας από εμάς... καί μία καθαρή φωνή πού ακούγαμε στήν άθλια τηλεόραση.... δέν χάσατε εσείς κε Τάσο.... ή τηλεόραση έχασε....καί μπράβο σας πού δέν συνεχείσατε νά συνεργάζεστε μέ ανθρώπους σάν τόν ΚΟΥΡΗ καί τόν ΚΟΥΙΚ.... Σάς ευχαριστώ... καί εύχομαι καλή συνεχεία σέ ότι κάνετε... ΒΑΣΙΛΗΣ.

Loukaris είπε...

Κύριε Παπαδόπουλε,
Η ελληνική κοινωνία έχει ξεπεράσει προ πολλού το επίπεδο της δημοσιογραφίας που εσείς και οι περισσότεροι δημοσιογράφοι - προσπαθώντας να πείσουν (περάσουν τις δικές τους απόψεις ή των μέσων που εξυπηρετούν) προβάλλουν στα ΜΜΕ.
Όταν το ξεπεράσετε αυτό με προσπάθεια εαυτού και δώσετε φωνή σε ανεξάρτητες προσωπικότητες και όχι φερέφωνα κομμάτων ή ίδιους μαϊντανούς των μέσων για τηλεθέαση, τότε και μόνο τότε η Ελληνική Κοινωνία - η οποία οφείλει με τη δική σας προσπάθεια - να ''σηκωθεί'' λίγο πιο πάνω, θα μπορέσει να δει ότι το θέμα της χώρας μας είναι η διαχρονική διχαστική πληγή μας και ο ανύπαρκτος πολιτισμός μας.
Με εκτίμηση, Άρης Λούκας